Im back!

heeeeeeeej :)
länge sen, i know men bättre sent en aldrig :) <3
nu har ni missat mycket! <3
ska göra en lista av allt ni har missat, för jag är en nörd .__.

1. i fredas sov jonna över och vi hadde de askul här :)
2. vi va i nacka igår och fick va me i en reklamfilm som de kanske lägger upp OHYEA :D
3. idag har jag varit på min kusins födelsedagskalas:) hon fyller 6 år imorgon :)
4. David har fått en jättesöt liten kattunge, och ja va o hälsa på den igår efter nacka.
5. ska få en liten kusin om 7 veckor och jag har stickat en hatt åt den för jag är så töntig... 
6. ni har missat massor av dagens outfit inlägg


kommer att försöka skriva alla dessa inlägg imorn om jag hinner..är ju lixom skyldig er det ..hehe ;)
hinner lägga upp ett eller två inlägg nu... vi kan väl ta nr 5 :)
hinner kanske me en dagensoutfit från igår oxo :) <3



jag vet vad ni tänker, "omg! fett snyggt ofta du gjorde den helt själv?!?" och ja, ja det gjorde jag ;) <3
är fett stolt för den bläv så jäkla söt haha, ska göra en rosa eller en vit oxo för jag ska faktiskt få 2 kusiner men vi vet inte om de blir tjejer eller killar eller en av varje eller va de nu blir :)
Kramish <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0