Emmeli å jag <3

ja jag vet att det här skulle bli en helgblogg men nu i helgen har jag faktiskt inte haft tid! ♥
har haft så jäävla kul asså! nu ska jag skriva lite mycket om helgen.. :)


Fredag: jag å emmeli träffade vår kompis isak och gick till hemmakväll, jag och emmeli köpte över ett kilo godis! :D sen kom ossy och vi typ hängde ett tag å hade kul :) sen drog jag å emmeli hem till henne och jag sov över hos henne :) när jag sov över fick vi reda på jääävligt mycket!
vi skrattar exakt likadant, vi sjunger exakt likadant och vi typ tänker likadant xD
det var askul! :) sen på kvällen tittade vi på en asrolig film! ♥
Lördag: Jag å emmeli åkte till hennes dans och sen drog vi till sickla å träffade ossy och isak! där typ gick vi runt och snackade och ossy hittade en vagn som han åkte runt i och jag och emmeli gömmde oss för dom i en slipps affär och aa vi hade skitkul! ♥ sen ville jag å emmeli sova över en natt till och det fick vi :) då gjorde vi massor av roliga videos, bland annat dansade vi till bananer i pyjamas, bamse och smurf låtar, vi gjorde en parodi av "harry potter puppet pals"
söndag:  vi var hemma och myste hela dagen och sjöng och sådär sen kom vi på att vi inte hade pluggat till proven vi skulle ha på måndag så då sov vi över ennu en natt från söndag till måndag och hade det jättemysigt♥ btw vi fick A på provet och vi hade knappt pluggat (skills!)

ska lägga upp massor av bilder och filmer snart ska bara ladda upp dom på datan <3
Kramish<3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0